ПОРАДИ ЧИТАЧУ

/Files/images/сова.jpeg

Звернення до читачів!

Дорогий друже!

Держава витрачає багато коштiв для того, щоб ти мав пiдручник. Тож нагадуємо про єдинi вимоги до учнiв щодо використання та збереження пiдручникiв:


  1. Пам’ятай, що дбайливе ставлення до книги – завдання державного рiвня.

  2. Одержавши пiдручники, обгорни їх, відведи їм місце на книжковій полиці.

  3. Слiдкуй за чистотою книг, не читай пiд час їжi, не бери пiдручники брудними руками.
    Не загортай cтopiнок, а користуйся зaкладкою.

  4. Не роби на cтopiнкax пiдручників помiток, записiв тощо.

  5. Не перегинай книги під час читання.

  6. Не клади в книги олiвцi, ручки, iншi товстi предмети: вiд цього рветься палiтурка.
    Слiдкуй за станом підручників, своєчасно ремонтуй їх.

  7. Пам’ятай: пiдручники повинні служити учням не менше 5 років, бути чистими і цiлими.

  8. У кiнцi навчального року своєчасно повертай пiдручники до бібліотеки. Їх чекають твої молодші товаришi.
  9. Якщо ти випадково загубив чи ненароком зіпсував шкільний підручник, тобі необхідно повернути до бібліотеки однойменну або рівноцінну за змістом і вартістю книгу.

  10. Бережи свого вipногo, мудрого друга – книгу!

/Files/images/school2506.jpg

Вимоги до читача


  • Перед тим як розпочати читання, вибери книжку, в якій розкривається зміст матеріалу, що ти вивчаєш.

  • Пам'ятай, що читання – одне з найважливіших занять у самоосвіті і ставитися до нього треба серйозно.

  • Слід урізноманітнювати прийоми і способи читання.

  • Читаючи, думай, шукай головне, основне, найістотніше.

  • Не поспішай, не ковтай книгу, вдумайся в логіку і зміст того, що ти читаєш.

  • Домагайся, щоб кожне речення, кожне слово, термін, фраза були добре зрозумілі, не залишай незрозумілого.

  • Читай з олівцем у руках, роби потрібні помітки .

  • Обов'язково конспектуй прочитане. Конспект зберігається надовго, прочитане забувається.

  • Розпочату роботу доводь до кінця. Не залишай книжку недочитанною – головне може бути попереду.

  • Прочитавши, обдумай, чого навчила тебе книга.

  • Прочитане спробуй пов'язати з життям, з практикою, досвідом. Добре при цьому придумати (знайти) приклади, що підкріплюють прочитане.
    Не забудь пов'язати те, що читаєш (вивчаєш) з раніше вивченим і уявити його в системі знань.

  • Не поспішай кликати на допомогу інших, коли щось незрозуміло.

  • Намагайся розібратися самостійно.

  • Де потрібно – змушуй працювати і уяву.

  • Читай не тільки «зліва направо», а й повертайся до прочитаного: повторення – найкращий засіб закріплення прочитаного.
    Навчись критично сприймати прочитане.

  • Обов'язково ознайомся з рецензія ми і відгуками на книжку: один розум добре, а колективний краще.

  • Раніше ніж критикувати книгу, добре розберись у її змісті .

  • Чужу критику на книжку читай після того, як прочитаєш книжку.
Кiлькiсть переглядiв: 74

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.